بحث اصلی کتاب در رابطه با نوآوری و خلق ایده‌های بدیع است.

در مقدمه اشاره شده که:

هر شکوفایی در کسب و کار تنها یکبار رخ می‌دهد. بیل گیتس بعدی سیستم عامل نخواهد ساخت. لری پیج و سرگئی برین بعدی موتور جستجو نخواهند ساخت و مارک زاکربرگ بعدی شبکه اجتماعی خلق نخواهد کرد. اگر از این افراد تقلید می‌کنید، در واقع از آنها چیزی نمی‌آموزید.

البته که تقلید از یک الگو، آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه باید آن را انجام داد جهان را از 1 به n برده و چیزی آشنا به آن خواهد افزود؛ اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از 0 به 1 می‌رویم. عمل خلق منحصر به فرد و نتیجه آن چیزی تازه و غریب است.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نیاز دیجی مقالات و مطالب علمی یادداشت های یک آشپز پاورپوینت زبان دهم معرفی کالا پارسام سازندگان برتر ایران وقتی ماهی سیاه کوچکی برایت مینویسد... دیجیکالا Zaddiba Empire Calvin